Strategji SEO, Probleme të zakonshme që hasen në një Strategji SEO. Është një nga fushat më të gjera të marketingut dixhital. Ekspertë të fushës!

Strategji SEO

SEO ( Search Engine Optimization ) është një teknikë tej masës e përdorur kohët e fundit dhe është duke luajtur rol kyç në renditjen e faqeve në google. Është padyshim një nga fushat më të gjera të marketingut dixhital. SEO tani është kthyer në një teknike të rëndësishmë të marketingut. Një fenomen jetik në ditët e sotme, ku shumë kompani fokusohen totalisht në këtë strategji për të rritur prezencën efikase në motorët e kërkimit dhe për të gjeneruar trafik organik.

Kompania jonë ka vite që i ofron shërbime të tilla. Si ekspertë të fushës ne kemi disa këshilla për ju. Pikërisht, aty ku detajet bëjnë diferencën, AMS.AL shpjegon problemet që hasen zakonisht gjatë stratëgjive SEO.

Titujt dhe Meta DescriptionStrategji SEO

Shpesh herë anashkalohet rëndësia e Titujtve ( H1, H2 ,etj ) dhe Meta Description. Këta dy elementë shumë të fuqishëm konsistojnë në vendosjen e titujve zakonisht në homepage dhe të përshkrimit meta.

Nëse strategjia SEO ka një fillim për t’u zbatuar gjithë hapat, titujt dhe meta description janë hapi i parë dhe më i thjeshtë.

Linket e brendshmeStrategji SEO

Kjo është një nga teknikat më të zakonshme të përdorura. Redirect brenda faqes dhe jashtë faqes janë një  masë e cila, është shumë e preferuar nga robotat e google. Problemi qëndron që shumë herë, këto linqe dëmtohen, ose fshihen. Në momentin që linqet e brendshme nuk janë më aktive, konfigurimi SEO nuk është më aktiv.

Përderisa kjo dukuri e dëmton faqen, duhet gjithmonë të kemi parasysh, që linqet ti kontrollojmë herë pas hërë ose duhet të aktivizojmë redirektimin automatik të linqeve të thyera.

Mjetet e matjes së performancës, google analystics, etj

Bota moderne e internetit, mjetet metrike matëse janë një vegël e domosdoshme. Shumë ekspertë të SEO zgjedhin që të mos i përdorin këto aplikacione; si Google Analytics, Google Search Console, Bing, etj.

SEO është një strategji që kërkon një monitorim 24 orë në 7 ditë të javës për të përcaktuar sa më saktë, të gjitha zgjidhjet që duhen fokusuar.

Kur përcaktojmë teknikat e SEO ndaj një faqeje duhet me patjetër që të përmbajmë një sistem monitorimi për të marrë më të mirën e gjithë fushatave të reklamimit. Informacioni mbi vizitorët tuaj është një thesar i padiskutueshëm.

Strategji SEO, SEO ( Search Engine Optimization) është një teknike tej maës e përdorur kohët e fundit dhe është duke luajtur rol kyç në renditjen e faqeve në google.

Kontenti i faqes është sekreti për sukses

Edhe nëse jeni profesionist në lidhje me strategjitë e SEO dhe fushatat e reklamimit, përmbajtja e webfaqes është padiskutim mjaft deçizive.

Nëse një faqe nuk ka përmbajtjen e duhur, me tekste SEO të orientuara, me respektimin e limiteve të fjalëve, strategjitë SEO do dështojnë. Artikujt ose tekstet e ndërtuara për të qënë sa më SEO friendly mund t’iu japin rezultate të shkëlqyera. Respektimi i gjithë mënyrës se si ndërtohet një artikull, tekst SEO friendly, nuk duhet të anashkalohet asnjëherë. Diferenca ndërmjet dy faqeve me artikuj SEO friendly dhe artikujve jo të mirë mund të kontrollohet. Ekzistojnë shumë programe të ndryshme që mund të masim sesa të mirë ndërtuar janë artikujt dhe përmbajtja e tyre.

Krijoni përmbajtje të vlefshme Strategji SEO

Krijimi i përmbajtjes me cilësi të lartë është shumë e rëndësishme për audiencën tuaj dhe për SEO-n.

Para se të shkruani, bëni disa hulumtime se çfarë do audienca juaj. Duke parë se çfarë ju pëlqen ju duhet të krijoni përmbajtje të vlefshme për to, të cilat do të klikohen më shumë në të ardhmen.

Përditësoni përmbajtjen tuaj të vjetërStrategji SEO

Një kontroll i rregullt i përmbajtjes mund të jetë shumë i vlefshëm për përmirësimin e SEO-s tuaj. Google i pëlqen përmbajtja që është e përditësuar dhe e azhurnuar, kështu që ndryshimi i informacionit të vjetër është i rëndësishëm shumë për motorrët e kërkimit në mënyrë që të sjellin sa më shumë vizitorë.

“Degjenerimi” i fjalëve kyçe (keywords)

Fjalët kyce (keywords) janë ajri i strategjive të SEO. Teknika më funksionale e gjithë platformave të reklamimit të bazuara në optimizimin e motorrëve të kërkimit.

Të përdorësh fjalë kycë që kanë rezultuar pas kërkimevë të shumta është një metodë që krijon oportunitete pafund.

Degjenerimi i keywords ka të bëjë me faqet e shumta të webit tuaj, të cilat kanë të njëjtat fjalë kyçe. Kjo do të thotë, që faqja juaj RISI, ka të njëjtat keywords me faqen tuaj PRODUKTE. Ky është një gabim fatal që Google nuk e toleron dhe të ”shpërblen” duke të renditur më shumë poshtë në kërkimin në google search.

Ju duhet të duhet të fokusoheni sesi të zbatoni të gjithë rregullat e Google me përpikmëri për ta renditur faqen tuaj sa më lartë që të jetë e mundur. Në çdo rast që nuk zbatohen rregullat rezultatet janë problematike për renditjen e faqes suaj në motorët e kërkimit.

SEO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

nineteen − 7 =

Recent Posts

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.