eCommerce për Snippets

eCommerce për Snippets

Optimizimi i faqes tuaj eCommerce për Snippets kërkon këto hapa: eCommerce për Snippets

Kryeni kërkime SERP për cdo fjalë kyçe që përfshini në strategjinë tuaj. Për çdo faqe dhe pjesë përmbajtje që krijoni, bëni një kërkim se si duket SERP dhe se si është renditja.
Shikoni se çfare pyetjesh ka audienca juaj. Shumë snippets të paraqitura u përgjigjen këtyre pyetjeve. Kështu që përpiquni të gjeni sa më shumë pyetje që ka audienca juaj, pastaj mbuloni pergjigjet në përmbajtjen tuaj.

Seksioni “Answer the Public” mund të jetë aq i dobishëm sa dhe seksioni “People also ask” i Google. Çdo herë që ju klikoni një pyetje në këtë seksion, ajo automatikisht hap pyetje të tjera të ndërlidhura që mund të përdoren për të krijuar një listë pyetjesh për t’u përgjigjur në përmbajtjen tuaj.
Strukturoni përmbajtjen tuaj që të përputhet me formatin e Google.

Në qoftë se Snippets në fjalë i Google përfshin një listë, atëherë formatojeni përmbajtjen tuaj në një formë liste. Nëse është një përgjigje e shkurtër, atëherë formatoni përmbajtjen tuaj për të përfshirë pyetjen në tekst, e ndjekur nga një përgjigje e shkurtër direkt pas saj. Formatimi i duhur mund të luajë një rol të rëndësishëm në përfshirjen e Snippets të paraqitura.

eCommerce për Snippets

Krijoni kategori interesante produktesh për SEO eCommerce për Snippets

Krijoni më shumë faqe që synojnë fjalët kyçe përkatëse që drejtojnë trafikun në faqet e produkteve tuaja duke menduar me kujdes për të gjitha kategoritë në të cilat përfshihen produktet tuaja.

Përcaktoni kategorinë e cila mungon në faqen eCommerce, dhe filloni punën duke i krijuar ato. Pasi të keni marrë më shume faqe dhe kategori të dobishme dhe përmbajtje të optimizuar, ndiqni këto hapa:

Gjetja e mundësive në faqen tuaj për të shtuar internal links me tekstin përkatës. Ju ndoshta keni disa postime ne blog dhe në faqet e produkteve që përdorin fjalë kyçe të cilat i synon faqja e kategorisë suaj. Përdore atë!

Vendosja e links për kategorinë e menusë në faqen tuajofron mundësi të tjera për internal linking dhe mund të ndihmojë vizitorët të gjejnë më lehtë produktet që ata janë të interesuar.
Përdorimi i kategorive që keni krijuar si ide të reja për blogun tuaj. Përmbajtja e re mund të synojë fjalët kyçe për të cilat audienca juaj është e interesuar, ku mund të gjejnë më lehtë produktet.

Krijoni përmbajtje rreth produkteve specifike 

Një nga rregullat e marketingut është që përmbajtja të përqëndrohet më shumë tek ndihma që do të ofroje se sa tek shitjet. Markat e eCommerce ndonjëherë duhet t’i kombinojnë për të krijuar përmbajtje të produkteve që shet. Blogu Barnes & Noble është plotë me postime që shfaqin libra specifikë të cilët ata i shesin. eCommerce për Snippets

Ju mund të bëni dicka të ngjashme. Nëse shisni pajisje fitness, krijoni një postim ose video që tregon ushtrime të ndryshme që mund të bëni. Nëse shisni erëza, krijoni postime recetash gatimi të cilat përfshijnë erëzat që keni. Faqet eCommerce mund të krijojnë udhëzime që tregojnë mënyra të ndryshme për të përdorur dhe për të përfituar me shumë nga produktet e tyre.

Përmbajtja e përqëndruar në produkt ju jep më shumë mundësi për të synuar fjalët kyçe që lidhen me produktet specifike që ju shisni dhe mund tju ndihmoj në arritjen e llojit të trafikut që ka më shumë mundësi të konvertohet në blerës.

Partner me markat përkatëse dhe influencerseCommerce për Snippets

Mundohuni të gjeni markat me të cilat mund të bëheni partner. A mund të funksionoje marka juaj e kepucëve me një markë që shet produkte fitness për të krijuar përmbajtje të përbashkët që lidhet me audiencen e përbashkët? Ose nëse biznesi juaj përmban produkte kozmetike, mund të punoni me një kompani për produktet e flokëve për të krijuar sëbashku udhëzime bukurie.

Përvec bizneseve të tjera eCommerce, kërkoni për influencers që flasin tema të rëndësishme për markën tuaj. Një faqe eCommerce qe shet rroba mund të kontaktoje me influencerat e modës për të parë nëse do ju ndihmojnë me promovimin e rrobave në këmbim të artikujve ose pagesave.

Çdo marrëdhënie që krijoni duhet të jetë e dyanëshme. Me influencers do të thotë ofrim falas të produkteve ose pagesa. Me markat e tjera, kjo do të thotë që partneriteti ndihmon në promovimin e produkteve para audiencës. Këto lloje marrëdhëniesh mund të ndihmojnë në rritjen e pranisë tuaj në internet, dhe të coj në partneritete të rëndësishme.

Krijoni përmbajtje krahasimi eCommerce për Snippets

Shumë konsumatorë kalojnë kohë në fazën e hulumtimit të produkteve derisa të arrijnë në një përfundim. Dhe shpesh pjesa e hulumtimit të tyre është dhe krahasimi i produkteve.

Ju mund të kapni trafikun e njerezve në atë fazë të blerësit duke krijuar përmbajtje krahasimi.

Çelësi është të jesh i sinqertë, ndërsa thekson se çfarë është më e mirë për produktin tuaj. Karakteristikat që kanë produktet tuaja, vlerësimet që japin blerësit dhe faktet krahasuese.

SEO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

four × 1 =

Recent Posts

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.