SEO Për Faqe eCommerce

SEO Për Faqe eCommerce
Një nga teknikat më të rëndësishme dhe më të vështira për ta arritur atë është SEO- optimizimi në motorët e kërkimit.

SEO eCommerce është mjaft kompleks. Nëse ju dëshironi të konkuroni dhe të rrisni shitjet në internet, do t’ju duhet të përdorni teknikat më të përparuara të SEO-s.

SEO Për Faqe eCommerce

Mënyra efektive për ta çuar SEO Për Faqe eCommerce në një nivel tjetër:

1. Kontrolloni webin tuaj SEO Për Faqe eCommerce

Në mënyrë që të përfitoni sa më shumë nga investimi juaj në SEO, ju duhet të përshtatni përpjekjet tuaja me atë që funksionon më mirë për audiencën që keni. Mënyra më e mirë për të filluar me SEO të avancuar është një auditim i plotë për të kuptuar më mirë se në çfarë faze jeni.

Rishikoni analizat tuaja aktuale. Identifikoni se cilat faqe kanë më shumë trafik dhe po konvertojnë klient, dhe cilat faqe nuk po performojnë mirë. Shikoni rënditjen për fjalët kyçe që keni aktualisht. Shikoni për çështje teknike si psh. përmbajtja e njëjtë dhe broken links që duhet të korrigjoni.

Ju mund të gjeni përmbajtje që duhet të përditësohen, ose pjesë të cilat do të ishte më mire t’i fshini plotësisht. Në këtë mënyrë do të kuptoni më mirë llojet e temave, fjalët kyçe dhe formatimi i përmbajtjes që është më efektiv për të tërhequr vizitorë. Me anë të këtij informacioni, ju mund të përmirësoni strategjinë tuaj për të siguruar rezultate më të mira në vazhdim.

2. Lejoni komentet në faqen e produktit SEO Për Faqe eCommerce

Vlerësimet janë të vlefshme pasi ato ofrojnë prova për produktin që ndihmon në rritjen e blerjeve. Vlerësimet ndihmojnë gjithashtu me SEO-n.

Kjo ndodh sepse shtojnë më shumë fjalë në faqe, zakonisht duke përfshirë fjalë kyçe që ndihmojnë në sinjalizimin e Google për atë çfarë faqja juaj përmban. Në këtë mënyrë vlerësimi me yje i produktit dhe numri i vlerësimeve shfaqet në faqen e rezultateve të motorit të kërkimit (SERP), gjë që rrit shanset që konsumatorët të klikojnë produktin.

3. Analizoni backlinks (dhe ato të konkurentëve) SEO Për Faqe eCommerce

Backlinks janë shumë të rëndësishëm për SEO. Ato bëjnë të mundur lidhjen e faqeve të tjera me tuajën.

Për të zhvilluar dhe përmirësuar strategjinë tuaj të backlinks, analizoni cilat lidhje keni fituar tashmë. Cilat faqe në internet janë lidhur me faqen tuaj? Çfare faqesh lidhin dhe çfare teksti përdorin ato? Si ju ndihmojnë juve në lidhje me trafikun?

Tani bëni të njëjtën analizë për konkurentët tuaj kryesorë. Mësoni sa më shumë për backlinks që ata kanë. Mund t’iu frymëzojnë për të krijuar përmbajtje të reja apo backlinks të tjerë.

4. Përfshini më shumë fjalë kyçe

Shumica e bizneseve eCommerce janë kundër faqeve të mëdha si Amazon dhe Walmart. Kjo e bën të vështirë për t’i konkuruar për fjalë kyçe që kanë një volum të lartë kërkimi.

Për faqe të vogla eCommerce, ju do të avanconi nëse përdorni fjalë kyçe më përshkruese. Për shembull, një fjalë kyçe si “maska e fytyrës me qymyr për pucrrat dhe pikat e zeza” do të ketë më shumë sukses sesa thjeshtë “maskë për fytyrë”.

Nëse keni një emër të veçantë marke për audiencën tuaj, duke zgjedhur produkte specifike dhe fjalë kyçe të markës tuaj mund tju ndihmoj të rritni trafikun.

5. Përdorni schema markup SEO Për Faqe eCommerce

Schema markup zakonisht përdoret për të siguruar sa më shumë informacione në Google në lidhje me çfarë gjendet në faqe dhe ndihmon që Google të shfaq detaje të rëndësishme për faqen në SERP, duke i dhënë mundësi vizitorëve që ta klikojnë.

Në këtë mënyrë ju siguroni informacione mbi çmimin, vlerësimin etj. Në disa raste, informacioni do të shfaqet direkte në SERP duke rritur klikimet.

6. Optimizimi i Snippets

Google ndryshon paraqitjen e SERP në varësi të fjalëve kyçe. Nëse ata janë të sigurt se vizitorët po kërkojnë për biznese lokale, SERP do të jap një hartë me vendet më të afërta. Nëse po kërkoni të blini një produkt, në SERP ju shfaqen disa produkte dhe nëse po kërkoni një përgjigje për një pyetje, në krye të faqes do të shqafet pyetja dhe përgjigjja.

Sipas hulumtimeve nga Ahrefs, Snippets si keto shfaqen në 12% të të gjitha SERP-ve. Kjo do të thotë që bizneset e eCommece janë të vetëdijshme se cilat fjalë kyçe po prodhojnë Snippets.

SEO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

fourteen − eight =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.