SEO dhe fjalët kyçe

SEO dhe fjalët kyçe

Fjalë kyçe janë themeli i kërkimit. Kur përdoruesit shkruajnë një pyetje në motorin e kërkimit, ata përdorin fjalë që mendojnë se janë relevante për kërkimin. Motori i kërkimit pastaj i kthen ato faqe që ka llogaritur të jenë më relevante për fjalët që përdorën kërkuesit dhe gjithnjë e më shumë, për kuptimin e implikuar të kërkimit.
Zhvilluesit e motorëve të kërkimit kanë ndërtuar një kuptim të sofistikuar të semantikës dhe mënyrës në të cilën ne përdorim gjuhën. Pra, nëse një përdorues kërkon “makina me qira”, motori i kërkimit do të kërkojë faqet që janë relevante për “makinat me qira”, si dhe sinonime si “merr makina me qira”, “merr automjete me qira” e kështu me radhë. Motorët e kërkimit kanë ndërtuar gjithashtu njohuri rreth gabimeve të zakonshme, të shtypjes, sinonimeve dhe kërkimeve të lidhura. SEO dhe fjalët kyçe

Është e rëndësishme që të zbatoni fjalë kyçe që ka të ngjarë të përdoren nga audiencat e shënjestruara. Uebfaqet duhet të shfaqen kur klientët potencialë kërkojnë për to. Një pjesë e madhe e hulumtimit të fjalës kyçe është kuptimi i psikologjisë së kërkimit. Kur ndërtojmë listat tona të fjalëve kyçe, ne futemi në procesin mendor të kërkuesve dhe vendosim kombinimin e duhur të fjalëve kyçe për të targetuar.

Ekzistojnë katër gjëra që duhet të merren parasysh kur zgjedhni një fjalë kyçe.

1. Vëllimi i kërkimit

Sa kërkues e përdorin atë frazë për të gjetur atë që duan? Për shembull, ekziston një vëllim mujor i parashikuar i kërkimit prej mbi 338 milionë për fjalën kyçe ‘hotel’, por rreth 6 600 kërkime në muaj për një fjalë të tillë kyçe si ‘Cape Town Waterfront hotel’. SEO dhe fjalët kyçe

2. Konkurrenca

Sa uebfaqe të tjera e shënjestrojnë frazën e njëjtë? Për shembull, Google gjen mbi 2’900’000’000 rezultate për frazën ‘hotel’, por vetëm 640’000 për ‘Cape Town Waterfront Hotel’.

3. Prirja për t’u konvertuar

Cilat janë gjasat që kërkuesi duke përdorur këtë fjalë kyçe të konvertohet në faqen tuaj? Konvertimi është një veprim i dëshiruar i ndërmarrë nga vizitori në faqen tuaj. Lidhur me prirjen për t’u konvertuar është relevanca e termit të përzgjedhur për atë që ofroni. Nëse shisni dhoma në hotelin në V&A Waterfront, cili prej dy termave, ‘hotel’ apo ‘Cape Town Waterfront hotel’, mendoni se do të çojë në një normë më të lartë të konvertimeve?

4. Vlera për blerje SEO dhe fjalët kyçe

Cila është vlera mesatare për tërheqjen e klientëve potencial nga fjala kyçe? Varësisht nga natyra e faqes suaj, vlera mesatare për klient ndryshon. Duke përdorur përsëri shembullin e hotelit, merrni parasysh këto dy terma:
‘Luxury Cape Town hotel’ dhe ‘budget Cape Town hotel’. Të dy janë terma të përdorur nga dikush që dëshiron të rezervojë një hotel në Cape Town, por pritet që dikush që kërkon një hotel luksoz ka për qëllim të shpenzojë më shumë. Kjo do të thotë se ky prospekt i veçantë ka një vlerë më të lartë, veçanërisht nëse keni një uebfaqe për rezervimin e hoteleve që ofron një varg strehimesh.

SEO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

eighteen − sixteen =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.