Rrjetet sociale dhe SEO
Rrjetet sociale dhe SEO!? Përmbajtja sociale, si mesazhet në Twitter ose videot në YouTube. Mund të shfaqen në SERP dhe ekziston një tregues në rritje të ndikimit social në renditjen e kërkimit. Ekzistojnë disa faktorë socialë që duhet të merren parasysh për socialin dhe kërkimin. Nevoja për një uebfaqe që ...
Read MoreSEO Lokal
SEO Lokal! Me SERP të përzier, rezultatet e bazuara në hartë mund të kthehen së bashku me llojet e tjera të rezultateve, në varësi të llojit të kërkimit. Ndërsa motorët e kërkimit bëhen më të sofistikuar, lokacioni mund të inferohet dhe të ndikojë në llojet e rezultateve. Për shembull, një ...
Read MoreÇfarë është SEO
Çfarë është SEO!? Motorët e kërkimit duhet të ndihmojnë përdoruesit të gjejnë atë që kërkojnë. Për t’u siguruar, ato rendisin rezultatet më të mira së pari, duke kërkuar sinjalet e: Popullaritetit Autoritetit Relevancës Besimit Rëndësisë. SEO, i quajtur edhe optimizimi organik ose natyror, përfshin optimizimin e uebfaqeve për të arritur ...
Read MoreSEO dhe fjalët kyçe
SEO dhe fjalët kyçe Fjalë kyçe janë themeli i kërkimit. Kur përdoruesit shkruajnë një pyetje në motorin e kërkimit, ata përdorin fjalë që mendojnë se janë relevante për kërkimin. Motori i kërkimit pastaj i kthen ato faqe që ka llogaritur të jenë më relevante për fjalët që përdorën kërkuesit dhe ...
Read MoreZhvillimi i uebit
Zhvillimi i uebit Zhvillimi i webit është procesi i marrjes së dizajneve të përfunduara të webit dhe transformimit të tyre në uebfaqe plotësisht funksionale dhe interaktive. Pra, zhvillimi është ai që i jep jetë dhe lëvizje dizajneve statike. Dhe u mundëson përdoruesve qasje në uebfaqe nëpërmjet shfletuesve të tyre të ...
Read MoreMenaxhimi i përmbajtjes
Menaxhimi i përmbajtjes Shumica e uebfaqeve sot janë ndërtuar duke përdorur një sistem të menaxhimit të përmbajtjes ose CMS. Menaxhimi i përmbajtjes thjesht do të thotë një sistem për menaxhimin e çdo forme të përmbajtjes. Një web CMS është një aplikacion softuerik që ndihmon në menaxhimin e aseteve digjitale dhe ...
Read MoreFaqe responsive
Faqe responsive Një uebfaqe e përgjegjshme është një uebfaqe që ndryshon paraqitjen e saj në varësi të pajisjes në të cilën shfaqet në mënyrë që të duket një drejtimshe në kompjuter. Por pastaj përshtatet me madhësinë dhe paraqitjen më të vogël të ekranit në tablet ose telefon mobil. Në këtë ...
Read MoreFaqe biznesi
Faqe biznesi! Faqja juaj e internetit duhet të plotësojë të njëjtat standarde si konkurrentët tuaj. Një emër domeni të personalizuar Nëse nuk jeni të njohur me termin “domain name”, në thelb do të thotë adresa juaj e internetit, p.sh., “mybusiness.com”. Emrat e domeneve përbëhen nga dy pjesë. Emri i cili ...
Read MoreRenditu i pari në Google
Renditu i pari në Google!? Google përdor rreth 200+ faktorë të ndryshëm për të renditur një faqe interneti. Është një algoritëm, një formulë shumë komplekse, e cila ndryshon herë pas here. Disa faktorë janë me të rëndësishëm por të tjerët nuk janë dhe aq për me rëndësi që duhet të ...
Read MorePërdorimi efektiv i SEO!
Përdorimi efektiv i SEO! Përdorimi i SEO në mënyrë efektive (Optimizimi i motorit të kërkimit). Është e rëndësishme që të vendosni një faqe në fillim të rezultateve të kërkimit në Google search (ose ndonjë motor tjetër kërkimi, si Bing, etj). Sigurisht, askush, përveç disa punonjësve të gjigandit Mountain View. Nuk ...
Read More