Marketingu me mediat sociale
Marketingu me mediat sociale! Mediat sociale kanë ndryshuar botën e marketingut. Mediat sociale kanë të bëjnë me mënyrat me të cilat krijojmë, lidhim, bisedojmë dhe shpërndajmë përmbajtje në internet dhe mund të përdoren si pjesë integrale e një fushate marketingu online. Për të përcjellur audiencën digjitale gjithnjë në rritje, mediave ...
Read MoreMediat sociale
Mediat sociale! Mediat sociale janë një pjesë e tillë e përditshme e jetës sonë. Saqë është pothuajse e pamundur të angazhohetmi në aktivitetin online pa kontaktuar me to një moment ose tjetër. Po bëhet gjithashtu e vështirë për të shmangur mediat sociale edhe në kanalet offline. Konsideroni hashtaget dhe snapkodet ...
Read MoreCRM (Menaxhimi i marrëdhënieve me konsumatorët)
CRM (Menaxhimi i marrëdhënieve me konsumatorët)! Menaxhimi i marrëdhënieve me konsumatorët (CRM) ka ekzistuar që kur njerëzit kanë filluar të shesin gjëra. Dyqanxhiu i parë cili u ndal për të biseduar me klientët e tij, i cili i njihte ata me emër dhe që ndoshta u dha atyre një “dhuratë” ...
Read MoreReklamimi në mediat sociale
Reklamimi në mediat sociale! Shumë platforma të mediave sociale ofrojnë një mundësi reklamimi, pasi kjo është burimi kryesor i tyre i të ardhurave. Mediat sociale mund të jenë një vend i shkëlqyer për të siguruar klientë. Sepse zakonisht mund të targetosh shumë saktë bazuar në informacionin demografik të ofruar nga ...
Read MoreReklamimi online
Reklamimi online Reklamimi digjital, thjesht, është reklamimi në internet. Mund të gjendet çdokund ku qaseni në ueb, shumica e kësaj forme reklamash tani gjendet edhe në mobil. Gjithashtu i njohur si reklamim online, kjo është një qasje e integruar për reklamat, fokusuar në desktop, tabletë dhe mobil. Kjo përfshin reklamat ...
Read MoreReklamimi i kërkimit
Reklamimi i kërkimit Reklamimi i kërkimeve, i quajtur edhe reklamimi pay-per-click (PPC), është një mënyrë për të reklamuar biznesin ose produktin tuaj drejtpërdrejt në faqet e rezultateve të motorit të kërkimit. Ku reklamuesi paguan vetëm për çdo klikim në reklamën e tyre. Mbi të gjitha, Reklamimi online vazhdon të zhvillohet ...
Read MoreFaqe Tregtare
Faqe Tregtare Nga zgjedhja e produktit tuaj gjer te analizimi i performancës suaj, do të keni një ndikim afatgjatë në biznesin tuaj. Pra, shqyrtoni me kujdes mundësitë tuaja dhe merrni vendime të informuara për të siguruar sukses në të ardhmen. Zgjedhja e industrisë dhe produktit Faqe Tregtare Për ta bërë biznesin ...
Read MoreTregtia elektronike
Tregtia elektronike! Tregtia elektronike, i referohet çdo tregtimi të produkteve ose shërbimeve në internet. Faqet e eTregtisë janë të nevojshme për një sërë biznesesh, nga ato me pakicë me bazë konsumatorësh, përmes ankandit. Në faqet e abonimit të muzikës dhe videove, deri në tregtinë ndër-korporatave. Tregtia online shpesh lidhet me ...
Read MoreKrijime Vizuale
Krijime Vizuale! Çfarë është Dizajnimi i uebit Dizajnimi i uebit është procesi i krijimit të të gjitha aspekteve vizuale të ndërfaqes. Kjo mbulon paraqitjen, skemën e ngjyrave, imazhet, logot, llojin, elementët e dizajnit (si butonat dhe linqet) dhe çdo gjë tjetër që mund ta shihni. Krijime Vizuale Uebi është një ...
Read MoreDizajni vizual
Dizajni vizual! Përcaktoni dizajnin vizual Para se përdoruesit të bashkëveprojnë me përmbajtjen tuaj të shqyrtuar me kujdes, strukturën tuaj të shkëlqyeshme të navigacionit dhe shiritin e shkëlqyeshëm të kërkimit. Përshtypja e tyre e parë vjen nga dukja e uebfaqes. Si ngjyra, grafika dhe elementet e përgjithshme të dizajnit. Ndërsa njerëzit ...
Read More