Menaxhim Marrëdhënie Publike

Menaxhim Marrëdhënie Publike

Marrëdhëniet me publikun (PR) janë tërësia e teknikave dhe strategjive që lidhen me menaxhimin e mënyrës se si informacioni për një individ ose kompani shpërndahet në publik, dhe veçanërisht në media. Qëllimet e tij kryesore janë të shpërndajë lajme ose ngjarje të rëndësishme të kompanisë, të ruajë një imazh të markës dhe të vendosë një kthesë pozitive në ngjarjet negative për të minimizuar pasojat e tyre.

Kuptimi i Marrëdhënieve me Publikun (PR) Menaxhim Marrëdhënie Publike

Edhe pse jo e natyrshme në përkufizim,. PR shpesh mendohet si “spin”, me qëllim që të prezantohet personi, kompania ose marka në dritën më të mirë të mundshme. PR ndryshon nga reklamimi në atë që. PR përpiqet të përfaqësojë imazhin e një personi ose marke në mënyra që do të duken organike. Të tilla si gjenerimi i shtypit të mirë nga burime të pavarura dhe rekomandimi i vendimeve të biznesit që do të kenë mbështetje publike. E përcaktuar lirshëm deri në mesin e shekullit të 20-të,. PR është një nga industritë me rritje më të shpejtë në Shtetet e Bashkuara. Është thelbësore për suksesin e çdo kompanie. Veçanërisht kur aksionet e kompanisë tregtohen publikisht dhe vlera e një aksioni varet nga besimi i publikut në një kompani ose markë. Menaxhim Marrëdhënie Publike

Marrëdhëniet me Publikun kundrejt Departamenteve të tjera

Marrëdhëniet me publikun mund të mbivendosen ose të ngatërrohen me departamente të tjera të ngjashme. Këtu është një përmbledhje se si PR mund ose nuk mund të lidhet me marketingun, reklamimin ose komunikimin. Menaxhim Marrëdhënie Publike

Marrëdhëniet me Publikun kundër Marketingut Menaxhim Marrëdhënie Publike

Marketingu ndonjëherë është më i fokusuar në nxitjen e shitjeve, promovimin e produkteve ose shërbimeve dhe sigurimin e suksesit financiar. Ndërkohë, marrëdhëniet me publikun ndonjëherë janë më të përqendruara në menaxhimin e reputacionit të një kompanie ose marke.

Marrëdhëniet me Publikun kundër Reklamimit Menaxhim Marrëdhënie Publike

Reklamimi është akti i tërheqjes së vëmendjes së publikut, shpesh përmes përdorimit të llojeve të ndryshme të mediave. Një kompani mund të dëshirojë të reklamojë për të promovuar një produkt. Të shpallë zgjerimin në një treg të ri për një kompani në rritje ose të zbulojë ndryshimet e çmimeve.

Ndërsa reklamimi është akti i qëllimshëm i përpjekjes për të qenë në qendër të vëmendjes. Marrëdhëniet me publikun janë një qasje më strategjike dhe e menduar për mënyrën se si një kompani duhet të ndërveprojë. Kjo vlen me palët e interesuara të brendshme dhe të jashtme . Ndonjëherë, mund të jetë në interesin më të mirë të kompanisë që të “ulet” dhe të forcojë marrëdhëniet e saj me publikun duke mos qenë në qendër dhe në qendër. Menaxhim Marrëdhënie Publike

Faqe Interneti

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

twelve − five =