Specialist Marketingu
Specialist Marketingu Një specialist marketingu është një profesionist biznesi me një fushë shumë disiplinore që kombinon komunikimin. Shitjet dhe reklamat për të gjeneruar interes për produktet dhe shërbimet e një kompanie. Specialistët e marketingut punojnë për kompani në pothuajse çdo industri. Çfarë bën një specialist marketingu? Specialistët e marketingut aplikojnë ...
Read MoreKonsulent Marketingu
Konsulent Marketingu Një konsulent marketingu është një profesionist i cili ofron ekspertizë dhe këshilla në fushën e marketingut për organizata, kompani, ose individë që kanë nevojë për ndihmë në zhvillimin e strategjive të tyre të marketingut. Detyrat dhe përgjegjësitë për një Konsulent Marketingu: Analizë dhe vlerësim: Konsulentët e marketingut bëjnë ...
Read MoreStrategjia Marketingut
Strategjia Marketingut Çfarë është strategjia marketingut? Strategjia marketingut përcakton se si të arrihen konsumatorët e mundshëm dhe t’i kthejnë ata në klientë. Ai përmban propozimin e vlerës së kompanisë, mesazhet kryesore të markës, të dhëna mbi demografinë e klientëve të synuar dhe elementë të tjerë. MARRËVESHJE KRYESORE Strategjia marketingut është ...
Read MoreMarketingu në internet
Marketingu në internet Gjurmët fillestare të marketingut burojnë dhe i gjejmë qysh në format më të hershme të shkëmbimit tregtar. Zhvillimi i sistemit monetar, krijimi dhe afirmimi i pikave të shitjes, paraqitja e tregtarëve shëtitës, krijimi dhe zhvillimi i qendrave urbane në përgjithësi. Si dhe një varg faktorësh tjerë ekonomik ...
Read MoreMarketing Digital
Marketing Digital Strategjitë e objektivave të marketingut në Marketing Digital Strategjiia e objektivave të marketingut përfshin katër faza: Madhësinë e tregut aktul apo vlerën, projeksionet e ardhshme të madhësisë dhe të organizatës, pjesa e tanishme dhe e ardhshme e segmentit të tregut; Aksione të tregut konkurrent brenda segmentit; Nevojat e ...
Read MoreAnalist Marketingu
Analist Marketingu Marketingu i hulumton ndryshimet dhe dallimet në shijen e konsumatorit me qëllim të krijimit dhe zhvillimit të ofertës e cila do t’i përmbushë kënaqësitë e tij. Në dallim nga qëllimet e shitjes të cilat kryesisht janë afatshkurtëra, qëllimet e marketingut janë afatgjata dhe prezantojnë edhe objektivat e ndërmarrjes. ...
Read MoreEkspert SEO
Ekspert SEO SEO është një akronim që përfaqëson “Optimizimi për Motorët e Kërkimit” (Search Engine Optimization në anglisht). Është një proces i përdorur për të rritur vizibilitetin e një faqeje në internet në faqet e motorëve të kërkimit. Si Google, Bing, Yahoo, etj. Në esencë, qëllimi i SEO është të ...
Read MoreInstagrami
Instagrami Instagrami ka mbi 2 miliardë përdorues aktivë mujorë në mbarë botën dhe është ndër pesë platformat kryesore të mediave sociale më të përdorura. Pra, është e sigurt të thuhet se audienca e biznesit tuaj është në mesin e përdoruesve të shumtë të Instagram-it. Por si mund të jesh një ...
Read MoreFacebooku
Facebooku Facebooku dhe algoritmi i tij Facebook dhe algoritmi i tij është një temë e nxehtë për tregtarët e mediave sociale, pronarët e bizneseve, gazetarët, publikun, liderët botërorë. Kryesisht për këdo që përdor Facebook për të konsumuar ose shpërndarë content. Pavarësisht nëse e doni apo e urreni, e vërteta e ...
Read MoreTrajnim Marketingu
Trajnim Marketingu Trajnim Marketingu dhe Plani i Marketingut: Plani i marketingut është planifikimi i strategjise në nivelin korporatë/ të ndërmarrjes, dhe përfshin këto faza: Përcaktimi i misionit të ndërmarrjes që ka për objekt: a)Nevojat e tregut që duhet të shërbehen, b)Elementët e ndryshueshmërisë së ndërmarrjes. Përcaktimi i Fushës Strategjike të ...
Read More