Marketingu Online

Marketingu online

Marketingu online është përdorimi i website-ve,

programeve, pjisjeve të ndryshme, rrjeteve sociale, emaile-ve etj. Kjo është një mënyrë në ditët e sotme se si të reklamosh biznesin tënd.

Çdo biznes e ka të nevojshme marketingun online pavarsisht shërbimit që ofron ose produktit që shet.

Çfarë benefitesh ka marketingu online?

  1. Na jep mundësinë të komunikojmë me audiencën
  2. Ta kuptojmë atë më mirë
  3. Rrit besimin e audiencës
  4. Ju ndihmon të targetoni më mirë audiencën tuaj duke u bazuar në preferencat e tyre
  5. Më pak kosto se forma tradicionale e marketingut

Llojet e marketingu online

  1. Optimizimi I motorrit të kërkimit
  2. Pay-per-click
  3. Social media marketing
  4. Email marketing
  5. Affiliate marketing

Më poshtë do gjeni një përkufizim të shkurtër për tipet e marketingut online.

  1. Optimizimi I motorrit të kërkimit dhe Marketingu Online

Search Engine Optimization (SEO) do të thotë “optimizimi i motorit të kërkimit”. Me fjalë të thjeshta, SEO nënkupton procesin e përmirësimit të faqes suaj të internetit për të rritur shikueshmërinë e saj si psh: Google, Microsoft Bing dhe motorë të tjerë kërkimi:

  • Produktet që shisni.
  • Shërbimet që ofroni.
  • Informacion mbi temat në të cilat jeni specialistë dhe  me përvojë të thellë.

Sa më mirë të jetë faqja juaj në rezultatet e kërkimit, aq më shumë gjasa ka që të gjendet dhe të klikohet. Në fund të fundit, qëllimi i optimizimit të motorëve të kërkimit është të ndihmojë në tërheqjen e vizitorëve të faqes në internet të cilët do të bëhen klientë ose janë klientë potencial.  Faqe Interneti.

  1. Pay-per-click dhe Marketingu Online

PPC do të thotë pay-per-click , një model i reklamimit dixhital ku ju do të paguani sa herë që reklama juaj shikohet ose klikohet. Në thelb, ju po paguani për vizitat e synuara në faqen tuaj të internetit ose aplikacionin. Kur PPC punon si duhet, tarifa është e parëndësishme sepse klikimi vlen më shumë se sa paguani për të. Për shembull, nëse paguani 3 dollarë për një klikim, por klikimi rezulton në një shitje prej 300 dollarësh, atëherë keni bërë një fitim të madh.

Reklamat PPC mund të përbëhen nga tekst, imazhe, video ose një kombinim. Ato mund të shfaqen në motorët e kërkimit, faqet e internetit, platformat e mediave sociale dhe më shumë.

  1. Social media marketing

Marketingu i mediave sociale është një mënyrë e fuqishme për bizneset e të gjitha madhësive për të arritur klientët e mundshëm. Njerëzit zbulojnë, mësojnë, ndjekin dhe blejnë nga markat në mediat sociale, kështu që nëse nuk jeni në platforma si Facebook, Instagram dhe LinkedIn, po humbisni. Marketingu i mirë në mediat sociale mund të sjellë sukses të jashtëzakonshëm për biznesin tuaj duke nxitur shitje.

  1. Email marketing

Marketingu me email është një lloj marketingu efektiv që përfshin dërgimin e emaileve tek klientët potencial. Kjo taktikë e vlefshme mund të përdoret për një sërë qëllimesh. Promovimin e produkteve ose interesin dhe besnikërinë në markën tuaj.

Emaili është një mënyrë strategjike kyçe për pothuajse çdo industri dhe është një nga mënyrat më efektive për të sjellë klientë. Në fakt, hulumtimi ka treguar se organizatat marrin një ROI mesatare prej 42$ për çdo dollar të shpenzuar.

  1. Affiliate marketing

Marketingu i filialeve është një reklamim në të cilin një kompani kompenson publikuesit e palëve të treta për të gjeneruar trafik ose çon në produktet dhe shërbimet e kompanisë. Publikuesit e palëve të treta bashkëpunojnë dhe tarifa e komisionit i nxit ata të gjejnë mënyra për të promovuar kompaninë.

Kuptimi i Marketingut të Filialeve

Interneti ka rritur rëndësinë e marketingut të filialeve. Amazon e popullarizoi praktikën duke krijuar një program marketingu bashkëpunëtor ku faqet e internetit dhe blogerët vendosin lidhje në faqen e Amazon. Për një produkt të rishikuar ose të diskutuar për të marrë tarifa reklamimi kur të bëhet një blerje. Në këtë kuptim, marketingu i filialeve është në thelb një program marketingu me pagesë për performancën ku akti i shitjes jepet përmes një rrjeti të gjerë.

Për shembull, një tregtar i pajisjeve elektronike që dëshiron të arrijë një bazë më të gjerë përdoruesish dhe blerësish të internetit mund të punësojë një filial. Ky filial mund të jetë pronar i faqeve të shumta të internetit ose listave të marketingut me email. Sa më shumë faqe interneti ose lista emaili të ketë një filial, aq më i gjerë është rrjeti i tij. Filiali i punësuar më pas komunikon dhe promovon produktet e ofruara në platformën e tregtisë elektronike në rrjetin e tyre. Filiali e bën këtë me reklama, baner dhe tekst, duke postuar lidhje në faqet e saj të internetit ose duke dërguar emaile te audienca. Firmat përdorin reklama në formën e artikujve, videove dhe imazheve për të tërhequr vëmendjen e audiencës ndaj një shërbimi ose produkti.

Online Marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 − 2 =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.