Facebooku - Duhet ta shfrytëzojmë për të rritur biznesin tonë.jpg

Facebooku

Facebooku dhe algoritmi i tij

Facebook dhe algoritmi i tij është një temë e nxehtë për tregtarët e mediave sociale, pronarët e bizneseve, gazetarët, publikun, liderët botërorë.

Kryesisht për këdo që përdor Facebook për të konsumuar ose shpërndarë content.

Pavarësisht nëse e doni apo e urreni, e vërteta e thjeshtë është se Facebooku është ndër rrjetet më të përdorura të momentit. Këtu, ne shpjegojmë gjithçka që duhet të dini për algoritmin që Facebooku përdor për të renditur përmbajtjen dhe për të formuar burimet e 2.93 miliardë përdoruesve të tij.

Çfarë është algoritmi i Facebook?

Facebooku ka një algoritëm dhe ai është një grup rregullash që renditin përmbajtjen në të gjithë platformën . Algoritmi përcakton se çfarë shohin njerëzit sa herë që e kontrollojnë platformën dhe në çfarë rendi shfaqet ajo përmbajtje. Facebooku e quan këtë “renditje të personalizuar“.

Në thelb, algoritmi vlerëson çdo postim, reklamë, histori dhe reel. Ai vlerëson përmbajtjen dhe më pas e rregullon atë në rend zbritës të interesit për çdo përdorues individual. Ky proces ndodh sa herë që një përdorues rifreskon feed-in e tij.

Sipas Facebook, rrjeti social përdor algoritme për të “rregulluar të gjithë përmbajtjen që mund të shihni në [Feed, Search, Marketplace, Grupet dhe Watch] me qëllim që t’ju tregojë gjërat që ne mendojmë se mund të jeni më të interesuar personalisht.”

Ndryshimet e algoritmit të Facebook për vitin 2024

Tani që e kuptojmë se çfarë bën Facebooku nëpërmjet algoritmit, le të zhytemi në mënyrën se si po ndryshon në vitin 2024 . Siç u përmend më lart, algoritmi po evoluon vazhdimisht dhe po përditësohet për të siguruar një përvojë më të mirë të përdoruesit.

Gjëja kryesore që duhet të dini është se Facebooku ka integruar inteligjencën artificiale (AI) në algoritëm. Me aftësitë e saj të avancuara të mësimit të makinerive, AI ndihmon në personalizimin e përmbajtjes për përdoruesit duke analizuar sjelljen dhe preferencat e tyre në platformë.

Këtu janë disa nga ndryshimet që mund të prisni Facebooku në 2024:

1. Më shumë fokus në ndërveprimet kuptimplote

Facebooku e ka bërë të qartë se dëshiron t’i japë prioritet postimeve që ndezin bisedat dhe gjenerojnë ndërveprime kuptimplota midis përdoruesve. Postimet që nuk marrin angazhim mund të kenë një ulje të shtrirjes.

2. Llogaritja e pikëve të rëndësisë nga Facebooku

Facebooku nëpërmjet algoritmit llogarit një rezultat të rëndësisë për çdo postim dhe e përdor atë për të renditur përmbajtjen në burimet e përdoruesve. Faktorët që ndikojnë në këtë rezultat përfshijnë llojin e përmbajtjes, ndërveprimet e përdoruesve me postime të ngjashme dhe sa kohë shpenzon një përdorues duke parë postimet në të njëjtën kategori.

3. Koha e parashikuar nga Facebooku që shpenzohet në një postim

Facebooku nëpërmjet inteligjencës artificiale ndihmon në parashikimin se sa kohë ka të ngjarë të kalojë një përdorues duke parë një postim. Ky parashikim bazohet në sinjale të tilla si ndërveprimet e mëparshme me postime të ngjashme dhe llojin e përmbajtjes në postim.

4. Mundësia e angazhimit

Facebooku parashikon gjithashtu se sa gjasa ka një përdorues që të angazhohet me një Faqe ose të shikojë komente shtesë në një postim. Faktorët që ndikojnë në këtë parashikim përfshijnë ndërveprimet e kaluara me Faqet, kohën e kaluar në postime të ngjashme dhe aktivitetin në Faqe.

5. Përzierje e ekuilibruar e llojeve të përmbajtjes

Algoritmi është krijuar nga Facebooku për t’u treguar përdoruesve një sërë llojesh postimesh, të tilla si video, foto, lidhje dhe postime me tekst. Kjo siguron që përdoruesit të mos shohin postime të shumta të të njëjtit lloj me radhë.

6. Postimi i duhur

Faktorë si numri i shpërndarjeve dhe reagimet përcaktojnë nëse një postim konsiderohet “i vlefshëm” nga përdoruesit . Kjo përfshin sa reagime janë shtuar në postim për numrin e shikimeve, sa herë është shpërndarë postimi dhe sa faqe ka fshehur një përdorues.

7. Transparencë dhe kontroll për përdoruesit

Facebooku po punon për të ofruar më shumë transparencë dhe kontroll për përdoruesit e tij. Kjo përfshin veçori si mjeti ” Shfaq më shumë, trego më pak “, i cili i lejon përdoruesit të personalizojnë feed-in e tyre dhe opsionin për të kaluar në një feed kronologjik nëse dëshirojnë. Përdoruesit mund të krijojnë gjithashtu një listë “Favorites” për t’u siguruar që ata të shohin gjithmonë përmbajtje nga llogaritë e tyre të preferuara.

Meta ka publikuar gjithashtu më shumë informacion se si funksionojnë algoritmet e Instagram dhe Facebook në Feed, Stories, Reels dhe më shumë, në formën e “kartave të sistemit”. Shikoni listën e plotë të 22 kartave të sistemit për më shumë.

Si punon Facebooku me algoritmin?

Meta ka një ekip të tërë njerëzish që punojnë në inteligjencën artificiale dhe mësimin e makinerive. Një pjesë e punës së tyre është përmirësimi i algoritmeve që lidhin përdoruesit e Facebook me përmbajtjen më të vlefshme për ta.

Me kalimin e viteve, sinjalet e renditjes së algoritmit janë shtuar dhe hequr. Rëndësia e tyre është rregulluar.

Që nga viti 2024, Facebooku nëpërmjet algoritmit përcakton se cila përmbajtje është më e rëndësishme për një përdorues të caktuar bazuar në katër sinjalet kryesore të renditjes:

Kush e postoi: Ka më shumë mundësi të shihni përmbajtje nga llogari me të cilat ndërveproni, duke përfshirë miqtë dhe bizneset.
Lloji i përmbajtjes: Nëse ndërveproni më shpesh me video, do të shihni më shumë video. Nëse angazhoheni me foto, do të shihni më shumë foto.
Sa gjasa keni për t’u angazhuar me postimin: Nëse algoritmi mendon se ka të ngjarë të komentoni, pëlqeni ose ndani një postim, atëherë ka më shumë gjasa ta shfaqi atë në feed-in tuaj.
Sa të interesuar do të jenë njerëzit e tjerë për këtë postim: Nëse Facebooku përcakton që një postim do të gjenerojë ndërveprime midis përdoruesve, si komente, shpërndarje dhe përgjigje, ai do të renditet më lart.

2024 Algoritmi i Feed të Facebook

Algoritmi i feed të lajmeve të Facebook kryesisht (por jo ekskluzivisht) përmban përmbajtje përkatëse nga njerëzit, markat dhe Grupet me të cilat jeni lidhur tashmë. Facebooku shpjegon se ky algoritëm përdor katër hapa për të përcaktuar rendin e përmbajtjes që përdoruesit shohin në burimin e tyre:

1. Inventari: E gjithë përmbajtja e disponueshme nga njerëzit, faqet dhe grupet me të cilat jeni lidhur, plus reklamat përkatëse dhe përmbajtjet e rekomanduara bazuar në aktivitetin tuaj në Facebook.

2. Sinjalet: Këto janë sinjalet e renditjes të diskutuara më sipër.

3. Parashikimet: Algoritmi përmbledh të dhënat nga faktorët e renditjes për të bërë parashikime të personalizuara për përmbajtjen që do të vlerësoni më shumë.

4. Rëndësia: Çdo pjesë e përmbajtjes merr një rezultat të rëndësisë, me postimet me pikët më të larta më në fiilim të feed-it tuaj.
Facebooku gjithashtu u jep përdoruesve opsione që i ndihmojnë ata të trajnojnë algoritmin dhe të personalizojnë feed-in e tyre:

Së fundi, ka disa fjalë specifike që duhen shmangur kur punoni me algoritmet e Facebook:
  • Gjuhë kërcënuese ose e dhunshme
  • Gjuhë ngacmuese, veçanërisht ato që janë seksiste, homofobike, raciste, etj.
  • Fjalë që lidhen me stereotipe të dëmshme
  • Fyerje
  • Çdo gjuhë tjetër që shkel standardet e komunitetit
2024 Algoritmi i Reels nga Facebooku

Algoritmi i Facebook Reels ndjek të njëjtin sistem renditjeje si Feed-i i përshkruar më sipër. Siç përshkruhet nga Meta , këto janë:

  • Inventari
  • Sinjalet
  • Parashikimet
  • Rëndësia

Këto sinjale mund të ndahen më tej në veprime më të dallueshme. Ja se si shpërbëhen ato:

  • Koha e shikimit: Përqindja e një Reel që parashikohet të shikoni, si dhe sa herë i njëjti Reel është parë nga të tjerët për më pak se tre sekonda.
  • Interesi: Temat me të cilat zakonisht angazhoheni, si dhe llogaritë dhe hashtags që ndiqni. Sa më shumë që një Reel hyn në një nga këto kategori, aq më i lartë renditet për ju.
  • Koha e shpenzuar: Sa kohë shpenzojnë njerëzit duke parë Reels kur ato shfaqen në feed-in e tyre. Më shumë kohë sugjeron përmbajtje më cilësore që do të renditet më lart.
  • Synimi: Si ndërveprojnë njerëzit me Reels kur i shohin për herë të parë. Nëse dikush troket për të parë një reel në ekran të plotë ose klikon në profilin e autorit, kjo sinjalizon një qëllim të lartë dhe algoritmi e rendit contentin në përputhje me rrethanat.
  • Angazhimi: Së fundi, algoritmi rendit sa herë Reel është parë nga të tjerët, sa individë kanë klikuar në Reel për ta parë atë në ekran të plotë dhe më shumë.

Përtej këtyre sinjaleve, ka disa praktika më të mira të rëndësishme për t’ju ndihmuar t’i bëni Reels-at tuaj më të dukshëm (ose renditur më lart nga algoritmi). Parimi kryesor është krijimi i përmbajtjes me cilësi të lartë . Çfarë saktësisht do të thotë kjo?

Këtu janë rekomandimet specifike:
  • Të jeni argëtues dhe tërheqës
  • Filloni një trend
  • Përdorni mjete të integruara si tekst, filtra ose efekte të tjera
  • Qëndroni te video vertikale
  • Shto muzikë
  • Eksperimentoni me qasje të ndryshme
  • Përdorni ndriçim të mirë dhe kamera për të krijuar një video që është vizualisht e këndshme
Dhe ja çfarë duhet të shmangni:
  • Video e turbullt ose me rezolucion të ulët
  • Video me watermarks nga aplikacione të tjera (p.sh. TikTok)
  • Video horizontale

9 këshilla për të punuar me algoritmin e Facebook

Tani që kemi diskutuar specifikat e dy algoritmeve të rëndësishme të Facebook-ut, le të shohim disa këshilla për lundrimin me sukses të tyre.

1. Kuptoni se çfarë dëshiron të shohë audienca juaj

Facebooku ju tregon se i jep përparësi përmbajtjes që është domethënëse dhe informative. Pra, çfarë do të thotë kjo, saktësisht?

  • Me kuptim: Contenti që përdoruesi do të dëshirojë të flasë me miqtë dhe familjen ose të kalojë kohë duke lexuar (bazuar në sjelljen e kaluar) dhe videot që dëshiron të shikojë. Angazhimi i përgjithshëm gjithashtu ndikon këtu.
  • E rëndësishme: Contenti ka prioritet nga kush angazhoheni më shumë, çfarë lloji të përmbajtjes ju pëlqen përgjithësisht dhe sa ndërveprime janë mbledhur nga përdoruesit e tjerë.
  • Informative: Përmbajtja që dikush do ta gjejë të re, interesante dhe informuese, e cila do të ndryshojë sipas përdoruesit.

Të kuptuarit e asaj që do të jetë kuptimplotë, e rëndësishme dhe informuese për audiencën tuaj specifike do të thotë që ju duhet të kuptoni interesat dhe sjelljet e tyre unike. Hulumtimi i audiencës mund t’ju ndihmojë të zbuloni këto tipare.

2. Krijoni përmbajtje të saktë dhe autentike

Facebooku thotë, “Njerëzit në Facebook vlerësojnë përmbajtjen e saktë dhe autentike”. Ata gjithashtu specifikojnë se llojet e postimeve që njerëzit “i konsiderojnë të vërteta” do të renditen më lart në algoritëm. Ndërkohë, ata punojnë për të ulur renditjen për postimet që njerëzit i konsiderojnë “mashtruese, të bujshme dhe të padëshiruara”.

Këtu janë disa këshilla për të sinjalizuar algoritmin se përmbajtja juaj është e saktë dhe autentike :

Shkruani tituj të qartë: Sigurohuni që titulli juaj përshkruan qartë se çfarë do të gjejnë përdoruesit në postimin tuaj. Sigurisht që mund të bëheni kreativ me titrat e postimeve tuaja , por mos përdorni tituj klikimesh ose mashtruese.

Jini të sinqertë: Thënë thjesht, thuaj të vërtetën. Mos u bëni sensacionale, ekzagjeroni ose gënjeni plotësisht.

Nga ana tjetër, këtu janë disa gjëra që duhen shmangur :

  • Përmbajtje që pengon sigurinë e komunitetit, si dhuna, vetëlëndimi ose përdorimi i produkteve të rregulluara.
  • Përmbaheni me pretendime shëndetësore ose financiare me cilësi të ulët, si kura të mrekullueshme ose skema të pasurimit të shpejtë.
  • Përmbajtje jo origjinale ose përmbajtje lajmesh të paatribuar
  • Pretendime të rreme dhe dezinformata
  • Fjalët e algoritmit të Facebook-ut që duhen shmangur, të tilla si gjuhë raciste, homofobike ose e dhunshme
3. Mos u mundoni të manipuloni algoritmin

Por prisni, a nuk është ky postim i gjithi për mënyrën e manipulimit të algoritmit? Jo, ky postim ka të bëjë me të kuptuarit se si funksionon algoritmi, në mënyrë që të mësoni se çfarë konsideron Facebook të vlefshme për përdoruesit e tij.

Varet nga ju që të kuptoni se si zbatohen këto parime të përgjithshme për audiencën tuaj specifike. Më pas, krijoni përmbajtje që do të rezonojnë me ta dhe dërgoni sinjale pozitive të renditjes në algoritëm.

Përpjekja për të manipuluar algoritmin për të marrë më shumë shpërndarje sesa meriton contenti juaj është një JO e madhe . Kjo mund të përfshijë pagesën për angazhimin ose komentet, ose angazhimin në strategji të tjera të për të manipuluar arritjen.

Facebooku punon në mënyrë specifike për të kufizuar shpërndarjen e faqeve mashtruese. Kështu që përpjekja për të manipuluar algoritmin me këto strategji do të funksionojë vetëm kundër jush. Blerja e pëlqimeve gjithashtu mund të zvogëlojë shpërndarjen tuaj.

Kontrollet e reja të preferencave të feed u japin përdoruesve më shumë fuqi për të raportuar, bllokuar dhe fshehur përmbajtjen që ata mendojnë se është e parëndësishme. Edhe nëse moderatorët e Facebook nuk ju kapin duke mashtruar, audienca juaj ka të ngjarë ta bëjë këtë.

Mesazhi i thjeshtë këtu: Punoni me algoritmin, jo kundër tij.

4. Angazhohuni me audiencën tuaj

Algoritmi që përdor Facebooku u jep përparësi postimeve nga faqet me të cilat një përdorues ka pasur ndërveprime domethënëse në të kaluarën. Kjo do të thotë se duhet të luani me përgjigje të komenteve është.

Nëse një person merr kohë për të komentuar postimin tuaj, mos e humbisni mundësinë . Duke i bërë ata të ndihen të dëgjuar me një përgjigje, ka më shumë gjasa që ata të vazhdojnë të komentojnë postimet tuaja në të ardhmen. Kjo natyrisht dërgon më shumë nga ato sinjale angazhimi në algoritëm. Injorojini ato dhe ata ka të ngjarë të heshtin në këmbim.

5. Bëjeni audiencën tuaj të angazhohet me njëri-tjetrin

E mbani mend se si thamë se algoritmi vlerëson përmbajtjen që njerëzit duan të ndajnë dhe diskutojnë me miqtë e tyre? Epo, një mënyrë mjaft e thjeshtë për të dërguar atë sinjal është t’i bëni njerëzit të ndajnë contentin tuaj dhe ta diskutojnë atë me miqtë e tyre .

Vetë Facebook thotë se nëse një postim shkakton shumë biseda midis miqve të një përdoruesi, algoritmi aplikon “logjikën e goditjes së veprimit” për t’ia shfaqur përsëri atë postim përdoruesit.

Për të bërë që audienca juaj të ndajë dhe të diskutojë, shikoni këshillat tona për të rritur angazhimin në Facebook.

6. Postoni në kohën e duhur

Algoritmet në Facebook i ndihmojnë njerëzit të shohin përmbajtjen tuaj edhe nëse nuk ishin në linjë kur u postua për herë të parë. Por siç e kemi theksuar gjatë gjithë këtij postimi, angazhimi është një sinjal kyç që tregon vlerën e mundshme të një postimi. Dhe ka shumë të ngjarë që ta merrni atë angazhim veçanërisht angazhim kritik të hershëm nëse postoni kur më shumë audienca juaj është në linjë.

E thënë thjesht, postimi në kohën e duhur maksimizon shanset që njerëzit të shohin postimin tuaj, duke përfshirë njerëzit që nuk janë në linjë në momentin që postoni!

Kjo është një temë kaq e rëndësishme saqë ne kemi një postim të tërë kushtuar të kuptuarit të kohës më të mirë për të postuar në Facebook.

7. Mos harroni postimin bazik të statusit

Kur po përpiqeni të rritni numrat tuaj të angazhimit, mund të jetë joshëse të kërkoni hakime të ndërlikuara të algoritmit të Facebook. Por mos harroni humble status post. Një postim që nuk ka foto, video ose lidhje.

Nuk po themi se duhet të krijoni një faqe të tërë në Facebook me postime statusi. Ato mund të jenë një mënyrë efektive për të komunikuar informacione të thjeshta dhe për të marrë rezultatet më të larta të angazhimit.

8. Bashkëpunoni me influencer

Ashtu si punonjësit tuaj mund të zgjerojnë shtrirjen tuaj, po ashtu edhe influencerat. Punoni me influencera që kanë një ndjekje të madhe dhe të angazhuar. Kjo sinjalizon algoritmin e Facebook se contenti juaj është i rëndësishm.

Përpara se të bashkëpunoni me një influencer. Bëni kërkimin tuaj për t’u siguruar që ata të përputhen me markën tuaj dhe të kenë një audienc të angazhuar. Kjo do të sigurojë që postimet e tyre në lidhje me markën tuaj të jenë të vërteta.

9. Monitoroni analitikën dhe njohuritë

Mënyra më e mirë për të kuptuar algoritmin e Facebook-ut është të gjurmoni dhe matni performancën tuaj. Duke monitoruar analitikën dhe njohuritë, ju mund të identifikoni trendet dhe modelet në angazhim për faqen tuaj specifike.

Mund t’i përdorni këto të dhëna për të rregulluar dhe optimizuar strategjinë tuaj të contentit. Kështu lidheni më mirë me atë që funksionon më shumë me audiencën tuaj.

Pyetjet e shpeshta për algoritmin e Facebook

Çfarë është algoritmi i Facebook?

Algoritmi i Facebook është një grup sinjalesh renditse të mundësuar nga mësimi i makinerive dhe inteligjenca artificiale. Ai llogarit se cila përmbajtje ka më shumë gjasa të tërheqë përdorues dhe u jep atyre një feed të personalizuar.

Si e mposhtni algoritmin e Facebook?

Nuk ka asnjë mënyrë për të “rrahur” algoritmin e Facebook. Do të penalizoheni ose madje do ta çaktivizoni llogarinë tuaj nëse përpiqeni të mashtroni algoritmin. Megjithatë, ka shumë strategji që mund të përdorni për të dërguar sinjale të fuqishme të renditjes në algoritëm.

Strategjia më e rëndësishme është të krijoni përmbajtje me cilësi të lartë që tërheq audiencën tuaj specifike. Ndërkohë që qëndroni të angazhuar me ndjekësit dhe fansat e faqes tuaj.

Si mund ta rris algoritmin tim në Facebook?

Përqendrohuni në krijimin e përmbajtjes me cilësi të lartë dhe tërheqëse që rezonon me audiencën tuaj. Inkurajoni ndërveprimin dhe bisedën me ndjekësit tuaj dhe bashkëpunoni me influencer për të zgjeruar shtrirjen tuaj.

Për më tepër, monitorimi i rregullt i analitikës dhe rregullimi i strategjisë suaj të përmbajtjes në përputhje me rrethanat. Kjo mund të ndihmojë gjithashtu në përmirësimin e algoritmit tuaj të Facebook. Mos luani me sistemin duke përdorur hake, pasi këto taktika në fund do të dëmtojnë shtrirjen dhe angazhimin tuaj.

Si mund ta rivendos algoritmin tim të Facebook?

Nuk mund ta rivendosni plotësisht algoritmin tuaj të Facebook. Ka disa hapa që mund të ndërmerrni për të bërë një ndryshim të menjëhershëm në përmbajtjen që shihni si përdorues. Ndjekur nga një strategji e vazhdueshme mirëmbajtjeje për të trajnuar më mirë algoritmin me kalimin e kohës.

Online Marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

five − five =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.