CRM

CRM (Menaxhimi i marrëdhënieve me konsumatorët)!

Menaxhimi i marrëdhënieve me konsumatorët (CRM) ka ekzistuar që kur njerëzit kanë filluar të shesin gjëra. 

Dyqanxhiu i parë cili u ndal për të biseduar me klientët e tij, i cili i njihte ata me emër dhe që ndoshta u dha atyre një “dhuratë” të vogël për shkak të përdorimit vazhdimisht të shërbimeve të tij. Po praktikonte një formë të marketingut të marrëdhënieve me klientët duke i bërë klientët të ndihen të veçantë. Ai me siguri e shihte ndikimin e favorshëm në linjën e tij të poshtme. Kjo ndihmoi që klientët të shërbeheshin direkt nga pronari i biznesit. CRM

Ne duhet të ndërtojmë dhe mbajmë marrëdhëniet me klientët tanë. 

Një kompani joprezente nuk është tërheqëse ose angazhuese. Kështu që duhet të punojë më shumë për të mbushur hendekun midis tërheqjes dhe mbajtjes së konsumatorëve (dhe emrit të tyre të mirë). Marrëdhënia që një klient ndërton me një kompani shpesh është arsyeja që ai kthehet. Ndërtimi i këtyre marrëdhënieve sot është më i vështirë se kurrë. Në një shoqëri ku të dhënat mbrohen, klientët janë të zgjuar dhe ushtrojnë të drejtën e tyre për të zgjedhur dhe një konkurrent mund të jetë vetëm një klik larg.

CRM-ja është një qasje e biznesit me fokus në konsumatorë bazuar në nxitjen e marrëdhënieve afatgjata dhe kuptimplota. 

CRM-ja nuk ka të bëjë me profitin e tanishëm. Ka të bëjë me vlerën e jetës së një klienti, blerjet që do të bëjnë në të ardhmen. Fjalën pozitive të gojës që do të gjenerojnë në emrin tuaj dhe besnikërinë që do të tregojnë me markën tuaj. CRM-ja efektive u mundëson bizneseve të bashkëpunojnë me klientët për të informuar strategjitë e përgjithshme të biznesit. Për të drejtuar proceset e biznesit, për të mbështetur zhvillimin e markave dhe për të maksimizuar ROI-në.

Ekzistojnë dy qasje në CRM. CRM

Ose mund ta aplikoni atë si një qasje në strategjinë e komunikimit duke përdorur kontaktin personal dhe të segmentuar ose si një strategji kryesore e biznesit, si programet e besnikërisë. Ajo se cilën e zgjedhni, varet nga madhësia dhe qëllimet e biznesit tuaj.

Ekziston një realitet i rëndomtë që një klient i lumtur i tregon një personi, por një klient i pakënaqur u tregon dhjetë të tjerëve. Me zërat e klientëve që dëgjohen në blogje, forume, faqe të rishikimit dhe media sociale. Ata mund të flasin me zë të lartë dhe të ndikojnë lehtë në biznesin tuaj.

Security

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

two × 5 =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.