Çfarë është Social Media Marketing

Ç’është marketingu në rrjetet sociale

Marketingu në rrjetet sociale

Rrjetet sociale kanë një përdorim shumë të gjerë në ditët e sotme por ajo që na vlen ne është marketingu i biznesit tonë. Ç’është marketingu në rrjetet sociale? Përdorimi i platformave të mediave sociale për t’u lidhur me audiencën tuaj për të ndërtuar markën tuaj, për të rritur shitjet dhe për të nxitur trafikun e faqes në internet.

Platformat kryesore të mediave sociale (për momentin) janë Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube, TikTok dhe Snapchat.

Tani që ju e dini se ç’është marketingu në rrjetet sociale ne do të flasim se si ta bëni për biznesin tuaj. Ekzistojnë gjithashtu një sërë mjetesh të menaxhimit të mediave sociale që ndihmojnë bizneset të përfitojnë sa më shumë nga platformat e mediave sociale të listuara më sipër.  Faqe Interneti.

Një përmbledhje e shpejtë e marketingut të mediave sociale

Marketingu i mediave sociale fillimisht filloi me publikimin. Bizneset po ndanin përmbajtjen e tyre në mediat sociale për të gjeneruar trafik në faqet e tyre të internetit dhe, me shpresë, shitje. Por mediat sociale janë pjekur shumë përtej të qenit thjesht një vend për të transmetuar përmbajtje.

Në ditët e sotme, bizneset përdorin mediat sociale në një mori mënyrash të ndryshme. Për shembull, një biznes që është i shqetësuar për atë që njerëzit thonë për markën e tij do të monitorojë bisedat e mediave sociale dhe do të përgjigjet ndaj përmendjeve përkatëse (dëgjimi dhe angazhimi i mediave sociale). Një biznes që dëshiron të kuptojë se si po funksionon në mediat sociale do të analizojë shtrirjen, angazhimin dhe shitjet e tij në mediat sociale me një mjet analitik (analitika e mediave sociale). Një biznes që dëshiron të arrijë një grup specifik të audiencës në shkallë do të shfaqte reklama të mediave sociale të shënjestruar shumë (reklamat në media sociale).

Në tërësi, këto shpesh njihen edhe si menaxhimi i mediave sociale.

Pesë shtyllat kryesore të marketingut në mediat sociale

  1. Strategjia
  2. Planifikimi dhe Publikimi
  3. Dëgjimi dhe angazhimi
  4. Analitika dhe Raportimi
  5. Reklamim

1. Strategjia

Përpara se të zhyteni dhe të publikoni diçka në mediat sociale, le të bëjmë një hap prapa dhe të shohim pamjen më të madhe. Hapi i parë është të mendoni për strategjinë tuaj të mediave sociale.

Cilat janë synimet tuaja? Si mund t’ju ndihmojnë mediat sociale të arrini qëllimet tuaja të biznesit ? Disa biznese përdorin mediat sociale për të rritur ndërgjegjësimin e tyre për markën , të tjerët e përdorin atë për të nxitur trafikun dhe shitjet e faqeve në internet. Mediat sociale gjithashtu mund t’ju ndihmojnë të gjeneroni angazhim rreth markës suaj, të krijoni një komunitet dhe të shërbejë si një kanal mbështetës për klientët tuaj.

Në cilat platforma të mediave sociale dëshironi të përqendroheni?

Platformat kryesore të mediave sociale, të përmendura më lart, janë Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, YouTube dhe Snapchat. Ekzistojnë gjithashtu platforma më të vogla dhe në zhvillim, të tilla si Tumblr, Tik Tok dhe Anchor, dhe platforma të mesazheve sociale, si Messenger, WhatsApp dhe WeChat. Kur filloni, është më mirë të zgjidhni disa platforma në të cilat mendoni se është audienca juaj e synuar sesa të jeni në të gjitha platformat.

Çfarë lloji të përmbajtjes dëshironi të ndani? Çfarë lloj përmbajtjeje do të tërheqë më së miri audiencën tuaj të synuar? A janë imazhe, video apo lidhje? A është përmbajtje edukative apo argëtuese? Një vend i mirë për të filluar është të krijoni një personazh marketingu. I cili do t’ju ndihmojë t’u përgjigjeni këtyre pyetjeve. Dhe kjo nuk ka pse të rregullohet përgjithmonë. Ju gjithmonë mund të ndryshoni strategjinë tuaj sipas mënyrës se si funksionojnë postimet tuaja në mediat sociale.

Për t’ju ndihmuar të krijoni një strategji të shkëlqyer të mediave sociale, këtu janë udhëzuesit tanë të gjatë. Hap pas hapi për krijimin e një strategjie të mediave sociale dhe planit të marketingut të mediave sociale.

2. Planifikimi dhe Publikimi

Marketingu i mediave sociale për bizneset e vogla zakonisht fillon me praninë e vazhdueshme në mediat sociale. Rreth tre miliardë njerëz (3,000,000,000!) përdorin mediat sociale. Duke qenë i pranishëm në platformat e mediave sociale, ju i jepni markës suaj një mundësi për t’u zbuluar nga klientët tuaj të ardhshëm.

Publikimi në mediat sociale është po aq i thjeshtë sa shpërndarja e një postimi në blog, një imazhi ose një video në një platformë të mediave sociale. Është njësoj si do ta ndanit në profilin tuaj personal në Facebook. Por ju do të dëshironi të planifikoni përmbajtjen tuaj para kohe në vend që të krijoni dhe publikoni përmbajtje spontanisht. Gjithashtu, për të siguruar që po maksimizoni shtrirjen tuaj në mediat sociale, duhet të publikoni përmbajtje të shkëlqyera që i pëlqen audiencës tuaj, në kohën dhe frekuencën e duhur .

Tani ka një sërë mjetesh planifikimi të mediave sociale, të tilla si Buffer Publish , që mund t’ju ndihmojnë të publikoni automatikisht përmbajtjen tuaj në kohën tuaj të preferuar. Kjo ju kursen kohë dhe ju lejon të arrini audiencën tuaj kur ata kanë më shumë gjasa të angazhohen me përmbajtjen tuaj.

3. Dëgjimi dhe angazhimi ç’është marketingu në rrjetet sociale?

Ndërsa ndjekja e biznesit tuaj dhe mediave sociale rritet, bisedat për markën tuaj do të rriten gjithashtu. Njerëzit do të komentojnë në postimet tuaja në mediat sociale, do t’ju etiketojnë në postimet e tyre në mediat sociale ose do t’ju dërgojnë mesazh drejtpërdrejt.

Njerëzit madje mund të flasin për markën tuaj në mediat sociale pa ju bërë të ditur. Kështu që ju do të dëshironi të monitoroni bisedat e mediave sociale për markën tuaj. Nëse është një koment pozitiv, ju keni një shans për t’i befasuar dhe kënaqur ata. Përndryshe, ju mund të ofroni mbështetje dhe të korrigjoni një situatë përpara se të përkeqësohet.

Ju mund t’i kontrolloni manualisht të gjitha njoftimet tuaja në të gjitha platformat e mediave sociale. Por kjo nuk është efikase dhe nuk do të shihni postime që nuk kanë etiketuar profilin e mediave sociale të biznesit tuaj. Në vend të kësaj, mund të përdorni një mjet dëgjimi dhe angazhimi të mediave sociale që grumbullon të gjitha përmendjet dhe mesazhet tuaja në mediat sociale. Duke përfshirë postimet që nuk etiketuan profilin e mediave sociale të biznesit tuaj.

4. Analitika dhe Raportimi Ç’është marketingu në rrjetet sociale

Gjatë rrugës, nëse jeni duke publikuar përmbajtje ose duke u angazhuar në mediat sociale, do të dëshironi të dini se si po funksionon marketingu juaj i mediave sociale . A po arrini më shumë njerëz në mediat sociale sesa muajin e kaluar? Sa përmendje pozitive merrni në muaj? Sa njerëz përdorën hashtagun e markës suaj në postimet e tyre në mediat sociale?

Vetë platformat e mediave sociale ofrojnë një nivel bazë të një informacioni të tillë. Për të marrë më shumë informacione të thelluara analitike ose për të krahasuar lehtësisht ndërmjet platformave të mediave sociale. Mund të përdorni gamën e gjerë të mjeteve të disponueshme të analitikës së mediave sociale , si p.sh. Buffer Analyze.

5. Reklamim Ç’është marketingu në rrjetet sociale

Kur keni fonde për të rritur marketingun tuaj në mediat sociale, mund të merrni parasysh reklamimin në mediat sociale . Reklamat e mediave sociale ju lejojnë të arrini një audiencë më të gjerë sesa ata që ju ndjekin.

Platformat e mediave sociale janë kaq të fuqishme saqë mund të specifikoni saktësisht se kujt t’i shfaqni reklamat tuaja. Ju mund të krijoni audienca të synuara bazuar në demografinë, interesat, sjelljet e tyre dhe më shumë.

Kryeni shumë fushata reklamimi në media sociale në të njëjtën kohë, konsideroni përdorimin e një mjeti reklamimi në media sociale. Për të bërë ndryshime në masë, për të automatizuar proceset dhe për të optimizuar reklamat tuaja. Ç’është marketingu në rrjetet sociale?

Burimet e marketingut të mediave sociale  ç’është marketingu në rrjetet sociale

Platformat e mediave sociale janë gjithmonë në zhvillim. Kur Facebook filloi për herë të parë, njerëzit mund të ndajnë vetëm përditësime me tekst. Tani, ka kaq shumë formate të përmbajtjes si imazhe, video, video live dhe Histori.

Prandaj, edhe marketingu i mediave sociale po ndryshon gjithmonë. Ne duam t’ju ndihmojmë të qëndroni të përditësuar me të gjitha ndryshimet dhe strategjitë më të fundit. Këtu janë disa burime për të filluar:

Udhëzues për marketingun e mediave sociale
Udhëzuesi i plotë fillestar për krijimin e një plani marketingu të mediave sociale. Ata që janë të rinj në mediat sociale dhe që kërkojnë një mënyrë të drejtpërdrejtë për të filluar.

Udhëzues për dëgjimin dhe angazhimin e mediave sociale
Ja pse mendojmë se dëgjimi dhe angazhimi i mediave sociale është kaq i rëndësishëm. Si mund t’i kapërceni sfidat për të zhvilluar një strategji të suksesshme.

Udhëzuesi i analitikës së mediave sociale
Ka një mori informacionesh dhe njohurish në të dhënat tuaja të mediave sociale. Këtu janë shtatë këshilla të thjeshta, të shpejta dhe të zbatueshme për analitikën e mediave sociale.

Udhëzues për reklamat në mediat sociale
Ka kaq shumë për të mësuar me reklamat në mediat sociale. Është e vështirë të dihet se ku dhe si të fillohet saktësisht. Këtu është gjithçka që tregtarët duhet të dinë për reklamat në mediat sociale.

Online MarketingSocial Media

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 + 5 =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.