Pse të përdorim Social Media Marketing

Social Media Marketing

Çfarë është social media marketing?

Po kërkoni të ndryshoni strategjinë tuaj por nuk dini se çfarë është social media marketing? Tani është koha e përkryer për ta ndryshuar atë. Në rrjete sociale, një strategji e përmbledhur ju jep fokusin e nevojshëm për t’u thënë “jo” përpjekjeve që nuk u shërbejnë qëllimeve tuaja.

Kjo është arsyeja pse ne po ju informojmë, duke u bazuar në eksperiencën tonë 6 vjecare në marketingun dixhital. Pavarësisht nëse jeni krejtësisht i ri në rrjetet sociale do të bejmë të pamundurën që ju të informoheni rreth të rejave më të fundit në botën e onlinet!

Nuk do të mësoni vetëm se çfarë është social media marketing por edhe si ta përdorni atë.

Cfarë është social media marketing?

Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave si Instagram, Facebook, Tik tok, Youtube, X (i njohur më parë si Twitter) për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj.

Kjo formë e marketingut kërkon që ju të përdorni aftësitë tuaja menaxhuese.

Vendosni objektiva që kanë kuptim për biznesin tuaj

Planifikimi i strategjisë së rrjeteve sociale fillon me qëllimet tuaja. Pavarësisht nëse doni të zgjeroni ekipin tuaj, të krijoni nje audience më të madhe ose një komunitet më aktiv, percaktimi i qëllimeve tuaja është hapi i parë për t’i arritur ato.

Qëllimet tuaja do të përcaktojnë strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale dhe sa kohë dhe energji do t’ju duhet t’i kushtoni fushatave tuaja. Social Media Marketing

Synime të mediave sociale për vitin 2024

Ajo që ka vërtet rëndësi është që të vendosni objektiva realiste.

Më poshtë janë disa shembuj që mund të ndjekin bizneset e të gjitha formave dhe madhësive.

Qëllimi 1: Rritja e ndërgjegjësimit të markës

Ndërgjegjësimi i markës do të thotë të nxirrni emrin tuaj ne pah. Rreth 68% e konsumatorëve tregojnë se arsyeja kryesore që ata ndjekin një markë në rrjete sociale është të qëndrojnë të informuar për produktet ose shërbimet e reja.

Krijoni një ekuilibër të mirë me audiencën tuaj e cila thekson zërin dhe historinë e markës suaj. Social Media Marketing

Qëllimi 2: Gjeneroni drejtime dhe shitje

Qoftë në internet, në dyqan apo drejtpërdrejt përmes profileve tuaja sociale, ndjekësit nuk bëjnë blerje rastësisht.

Për shembull, a po i paralajmëroni klientët për produkte dhe promovime të reja? A po e integroni katalogun tuaj të produkteve në profilet tuaja sociale? A po kryeni oferta ekskluzive për ndjekësit? Rrjetet sociale ju japin një rrugë për të gjeneruar të ardhura.  Faqe Interneti.

Qëllimi 3: Rritni audiencën e markës suaj 

Prurja e ndjekësve të rinj do të sjelle mënyra te reja për t’jua prezantuar markën tuaj njerëzve që nuk kanë dëgjuar më parë për ju. Kerkimi nëpër rrjetet tuaja sociale është pothuajse i pamundur pa monitoruar ose dëgjuar për fjalë kyçe, fraza ose hashtags specifike. Social Media Marketing

Qëllimi 4: Ofroni kujdes ndaj klientit

Sipas studimeve te kryera me shume se gjysma e konsumatorëve besojnë se gjëja më e paharrueshme që një markë mund të bëjë në mediat sociale është t’u përgjigjet klientëve.

Edhe pse 76% e konsumatorëve vlerësojnë përgjigjet e shpejta, ofrimi i kujdesit cilësor ndaj klientit nuk është vetëm reagim i shpejtë. Rreth 70% e konsumatorëve presin që markat të ofrojnë një përvojë gjithëpërfshirëse me përgjigje të personalizuara që i përshtaten nevojave të tyre unike të shërbimit ndaj klientit.

Kjo do të thotë që kompanitë duhet të eksperimentojnë me mesazhet dhe përmbajtjen behet fjale per kujdesin ndaj klientit.

A keni përgjigje të modeluara për pyetjet e shpeshta? A promovon marka juaj përmbajtje dhe hashtags të krijuar nga përdoruesit?

Qëllimi 5: Drejtoni trafikun në faqen tuaj për të ilustruar ROI të përpjekjeve sociale

46% e tregtarëve planifikojnë të llogarisin kthimin e investimit (ROI) të shpenzimeve për reklamat. Për të lidhur vlerën e qëllimeve sociale me ato të biznesit.

Mbajtja e syve mbi konvertimet dhe klikimet në URL mund t’ju ndihmojë të përcaktoni më mirë ROI-në tuaj nga mediat sociale.

Çdo kombinim i këtyre qëllimeve mund t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë se cilat rrjete duhet të trajtoni. Mbajeni strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale të thjeshtë në vend që ta ndërlikoni atë. Zgjidhni një ose dy dhe mblidhni ekipin tuaj rreth tyre.

Social Media

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 + fifteen =

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.