Brandi dhe Dizajni - Rëndësia jetike për një biznes

Brandi dhe Dizajni janë të lidhur direkt me konceptin e dizajnit viziv, grafik dhe ilustrues.

Shumë i rëndësishëm është edhe dizajni interior dhe eksterior. Të gjithë këto elementë të dizajnit formojnë brandin e biznesit, produktit ose shërbimit. Gjithsesi, brandi është shumë tepër sesa kaq.

Imagjinoni sikur të niseni për të shkuar në një restorant të caktuar dhe nuk do të mundeni të diferenconi midis një numri të lartë restorantesh. Pikërisht restorant e synuar, pasi të gjithë do ishin identikë. Njëlloj sikur të kërkonit bankën e shkollës në Universitet, ku orientoheni me rreshta dhe rradhë. 

Markat, logot dhe ngjyrat e restoranteve, produkteve, etj, ndikojnë në mënyrë shumë inteligjente në vendimmarrjet tona. Duket ndonjëherë sikur e neglizhojmë ndërtimin dhe konsolidimin e një identiteti vizual profesional tek bizneset tona.

Brandi dhe Dizajni - Rëndësia jetike për një biznes

Brandi dhe Dizajni – Rëndësia jetike për një biznes

Fillimi i procesit të konceptimit të brendit tonë, është planifikimi vizual i misionit dhe vizionit të kompanisë. Këto dy koncepte tepër abstrakte duhet të realizohen në mënyrën më të thjeshtë të mundshme. Qëllimi parësor i dizajnit është të jetë praktik, dhe jo filozofik në thelb.

Nëse do të shikonim evolimin e logos nga një grafikë bardhezi tepër tradicionale në versionin minimalist që shohim sot. Ne arrijmë në një përfundim interesant. Sa më e thjeshtë, aq më e vështirë në krijim, por aq më efikase në brendim dhe mesazhin që dëshirojmë të përcjellim.

Fushat kryesore të dizajnit të mirë: (Brandi)

  • Udhëheqja analitike: një qasje e drejtuar nga dizajni do të thotë të interesohesh për atë që ata kanë nevojë. Në krahasim me atë që ata mund të besojnë se duan. 
  • UX (user experience) – Përvoja e përdoruesit:

Përpara se një produkt të bëhet realitet, duhet të mendoni për të krijuar një përvojë të plotë dhe pozitive të përdoruesit. Kjo do të thotë të parashikosh mënyrën se si përdoruesit do të ndërveprojnë me markën/produktin tuaj. Që nga hera e parë që ata dëgjojnë për të, deri pasi të jenë bërë klientë me pagesë. Një analizë e mirë analitike duke përdorur të dhenat që gjenerojnë platforma të ndryshme si Google Analytics, do t’ju ndihmojë të identifikoni se ku qëndrojnë kleçkat në website-in tuaj, të cilat pengojnë përdoruesin të jetë vizitor më i rregullt, të ndërveprojë më shumë me faqen apo të blejë produkte online nëse platforma juaj mundëson e-commerce. (Brandi)

  • Talenti ndër funksional: për startup-et, dizajni duhet të jetë një përpjekje bashkëpunuese; marketerët, shkrimtarët, ekipi e shitjeve. Si dhe CEO-t duhet të punojnë të gjithë së bashku për të qenë në gjendje të ofrojnë një zgjidhje efektive për problemet e përdoruesit.
  • Përsëritje e vazhdueshme: një qasje e drejtuar nga dizajni nënkupton gjithashtu një nevojë të vazhdueshme për përmirësim; edhe lojtarët më të mëdhenj nga industria e teknologjisë përshtaten dhe përmirësojnë vazhdimisht produktet dhe shërbimet e tyre.

SEO

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

16 − 1 =

Recent Posts

Chat with us
Need help!
Greetings, I am here to help you with any Questions you have regarding our services.